Sunday, April 28, 2013

:) :) :)

i want to do everything for Him!

Assalamualaikum :) :) :)

Allah masih memilih, meski apa yang sering aku lakukan, meskipun aku kalah dalam mujahadahku, meskipun sering kali aku kalah dengan hawa nafsuku.

ya Allah,
alhamdulillah ya Allah :)
apa yang ada pada diriku ini untuk aku persembahkan pada Engkau?
nangis memikirkan.

ya Allah,
walaupun aku lemah dan penuh kekurangan,
aku mahu,
dan aku tahu aku mampu berjuang,
kerna aku punya Tuhan Yang Maha Kuat :)

perjuangan aku ini hanya seciput,
berbanding Rasulullah dan mereka, yang sudah mendapat syurga yang Engkau janjikan.

ya Allah,
aku mahu perjuangkan apa yang aku nak.
Aku mahu terus perjuangkan apa yang Engkau redhai.
walaupun aku tahu aku bertatih tatih,
walaupun aku tahu aku lemah,
tapi aku mahu ya Allah,
menjadi dalam kalangan mereka yang Engkau redhai.

antunna, kite tsiqah dan akan tetap sayangkan antunna kerna Allah.
dan 'mereka' akan kite sayang kerna Allah jua :)

kerana perjuangan kita sama :)
mencari redha Dia <3 nbsp="" p="">

No comments: