Monday, May 03, 2010

so hard

Aish,
so tired u know
thinking about
this reunion thing..

At first, my friends and I
are really excited
about this reunion.
I thought that we planned
it so well,
so that it is going
to work out
smoothly...

Bila aku baca post kawan aku,
'mereka' cakap
'mereka' tak mahu pergi...
Alasan 'mereka' ialah
kerana ramai yang tak pergi..

Di situ,
hati kecilku berkata,
Ramai tak pergi sebab tak tahu pasal reunion ni.
Kalau kau nak ramai pergi,
tolonglah sebarkan pasal reunion tu..
Kan lebih baik daripada
merosakkan rancangan
kami..

Rupa-rupanya,
susah jugak nak kumpulkan
semua orang yang dah
berpisah selama 5 tahun ni..

But,
I'm not going to give up!!!!

Bersusah-susah dahulu,
bersenang-senang kemudian...

Hahahaha..
Yang penting, aku nak jumpa kawan-kawan aku..
Kalau 'mereka' tidak mahu datang,
terpulanglah..

Mesti ada hikmah di sebalik
kesusahan ni..

Kita kena rasa susah dahulu
untuk menikmati kemanisan
sesebuah kesenangan..

Insya'Allah..
Doakan semuanya berjalan
lancar....

princess note: feel relieved after writing this post..

4 comments:

kery said...

satu nasihat,...kdng2 org xkan phm ape kite nak...tp memng susah nak kumpulkan kwn2 untuk buat reu...sebab masing2 ade hal,dan agak terikat dgn mcm2 tnggng jwb....yg penting,go on with the plan.....pastikan terbaik sebab jika berjaya...buat lagi yg seterusnya dan org yg join b4 ni akan cube juga utnuk ajak yg lain....lame2 org yakin dgn progrm anjuran kita...so...teruskan usaha mu

nurhayati said...

same la kite fadnor.. ktorg pown dlm usaha nk wat reunion bdk2 kelas drjh 6 2004.. lame sguh x jumpe.. tp xtaw berjaya ke x reunion ni.. huhu

izzah amirah said...

gud luck..all the best..kite owng dah wat pon reunion skolah rendah..
but kite tak dpt pegi..off ke mersing..but dah kuar skali ngn diowng..

princess ilah said...

tq abg kery.. ni yg sye mkin smngat nie~
yati: insya'Allah, smoge reunion kta berdue sukses
izzah: haha, kte da tgok gmbr reunion korg.. fun~